Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#68458] Hans Kristian og Ingeborg Margrethe Stikbakke på Nordstrand, Oslo

Recommended Posts

Gjest Inger-Berit Østby-Deglum

I oversikten over gravlagte på Nordstrand kirkegård finner jeg to som jeg gjerne skulle ha plassert i slektssammenheng: Hans Kristian Stikbakke, f. 11.07.1902, d. 26.02.1978, bgr. 07.03.1978 og Ingeborg Margrethe Stikbakke, f. 09.08.1902, d. 02.01.2001, bgr. 11.01.2001. De ligger antagelig i samme gravsted. De eneste andre med etternavn Stikbakke på Nordstrand er Christian og hans kone Anna Birgitte.

Gjest Carsten Schanche

I bokverket Norske skiløpere under Nordstrand Idrettsforening er det omtale av avd.sjef Hans Stikbakke, f. 11-7-1902 i Oslo. Hopp. Han hadde ialt 80 skipremier, hadde skimerket i emalje, idr.merket i gull. Premiert i fri-idrett. Deltatt i fotball. Aut. kretsdommer i ski fra 1926. Har hatt flere tillitsverv i laget.

Gjest Inger-Berit Østby-Deglum

Hjertelig takk for rask reaksjon! Nå har jeg også kommet i kontakt med en annen gren av familien og skal spørre om de er oppmerksomme på det du nevner om skiprestasjonene. Kristian Stikbakke fra V.Toten var mitt utgangspunkt.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.