Gå til innhold
Arkivverket

[#69037] Gift 1771 i Hedrum.

Gjest Roy Kåsa
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre Rismyhr

Til orientering kan jeg opplyse at Gjelstad og Ljøsterud grenser til hverandre.Jeg tror Nordre Trollsås også grenser til Ljøsterud.Er selv oppvokst der.Alle tre gårder tilhører Kodal annex i Andebu kommune.Det er ikke lang avstand derfra til både Gunnerød og Uroa,ca 2-3 km kan jeg tenke meg. Mvh Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Rismyhr

Til orientering kan jeg opplyse at Gjelstad og Ljøsterud grenser til hverandre.Jeg tror Nordre Trollsås også grenser til Ljøsterud.Er selv oppvokst der.Alle tre gårder tilhører Kodal annex i Andebu kommune.Det er ikke lang avstand derfra til både Gunnerød og Uroa,ca 2-3 km kan jeg tenke meg. Mvh Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Rismyhr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Sissel Johnsen

Hei Roy! Bringer denne saken fram igjen, ikke fordi jeg vet noe nytt om saken, men fordi jeg lurer på om du har registrert tid for når Hans og Kari døde.Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.