Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#69424] Slekten Delgobe

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

Recommended Posts

HeiMin farfars tremening Alma Mathilde Nilsdatter, giftet seg 26.desember 1920 i Eidanger med Charles Delgobe Kohmann. Sønn av Artur Kohmann og Fanny Delgobe. Charles var født 5.desember 1896 i Oslo og konfirmert 23.april 1911 i Larvik. Død på Hamar i 1966. Hans mor Fanny Delgobe, er hun datter av genealogen Charles A. Delgobe? Er det noen som kjenner til denne slekten evt. nettider om slekten, ville det vært fint å få noen tips. Som hobbyslektsforsker er det litt moro å ha en forbindelse til Delgobe.Hilsen Sten Larvik

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/154786-69424-slekten-delgobe/
Del på andre sider

Hei igjenJa nå blir det Riksarkivet.Til Lars Ove: Kjenner du til Kohmann på Hamar? Jeg vet bare at Charles døde i 1966 og kona Alma Mathilde i 1973. Begge på Hamar. Evt. etterslekt. Privat E-post: lilliehagen alfakrøll yahoo.noMVH Sten i Larvik

HeiVet ikke helt sikkert. Det er litt for nære nåtid til at jeg har funnet noe i kirkebøker, men jeg regner med det. Kohmann er jo ikke så veldig vanlig. Håper å komme i kontakt med slekninger. Det er i alle fall etterkommere etter Delgobe.Hilsen Sten i Larvik

• 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.