Gå til innhold
Arkivverket

[#69525] Oldemor fra Gjerdrum

Gjest Grethe Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Grethe Sæther

Min oldemor Mathea Hansdatter gift Rynning født04.03.1856 Gjerdrum Død 04.05.1919 Jeg tror i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrin Jegersberg

Hei Grethe.Jeg vet ikke eksakt hva du vil vite, men tror dette kan være din oldemor i 1900 tellingen. [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=0415&kenr=001&bnr=0034&lnr=00>LenkeDen ene datteren Inga Rynning døpt i Løten Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeVielse til Mathea Hansdatter og Skredder Johan Carlsen Rynning i Trefoldighet menighet 4/5 1885 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Som du ser så er han født i Løten og dette er nok Johan Carlsen Rynning i 1865 tellingen sammen med sine foreldre og søsken LenkeJeg finner Mathea på FS LenkeDin oldemor sin dåp i Gjerdrum nr.29 Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.