Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#69542] Anna Torstensdatter Stenløs

Recommended Posts

Gjest Randi Haugros

Her er en Elen Anna Pedersdatter Stenløs som gifter seg i 1903: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kleive i Bolsøy, Klokkerbok nr. 557C02 (1863-1944), Ekteviede 1902-1903, side 195. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2319&idx_id=2319&uid=ny&idx_side=-190>Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Gunn Huglen

Ja, her har du den Anne Marie fra Stenløs som gifter seg i Bolsøy 1897 , som jeg la inn lenke til.Her med skomager-ektemann og en datter i 1900-tellingen : LenkeDen Anne Marie er nevnt Pedersdatter, så jeg vet ikke om det er den du søker?Jeg fant ingen Anne Torstensdatter viet i 1897, men kan lete litt bedre. Det er flere kirkebøker for Bolsøy, ser det ut til :-)Mvh. Gunn

Gjest Gunn Huglen

Her døper skomager Hans Kristian Andreasen Dyrli og hustru Ane Marie Pedersdatter sin datter Johanna . Se dåp nr. 11. LenkeHvor fant du vielsen til den Anna du spør om?Jeg har ikke funnet noen Anna Torstensdatter i kirkebøkene for Bolsøy gift 1897?Har sett gjennom klokkerbok og Ministr. bok . Får lete litt nøyere her .Mvh. Gunn

Gjest Helge Bjerkevoll

Torsten Kristensen og Ane Amundsdtr hadde denne barneflokken i følge FS:1. OLUFINE - International Genealogical Index Gender: Female Christening: 04 NOV 1883 Kleive, More Og Romsdal, Norway 2. THEA - International Genealogical Index Gender: Female Christening: 10 NOV 1878 Kleive, More Og Romsdal, Norway 3. KNUD ANDREAS TORSTENSEN - International Genealogical Index Gender: Male Christening: 07 AUG 1870 Kleive, More Og Romsdal, Norway 4. MARIA TORSTENSEN - International Genealogical Index Gender: Female Christening: 17 MAY 1869 Kleive, More Og Romsdal, Norway 5. SINA MARIA TORSTENSEN - International Genealogical Index Gender: Female Christening: 21 JUL 1872 Kleive, More Og Romsdal, Norway Noen av disse er da kanskje forelder til Ivar.

Gjest Helge Bjerkevoll

Det kan se ut som Torsten Kristensen (ovenfor) har et uekte barn Ingeborg Anna født i 1867. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2273&idx_id=2273&uid=ny&idx_side=-91>LenkeIngeborg Anna får en uekte barn Maria i 1890.

Gjest Gunn Huglen

Pussig er det at den Iver som er nevnt i 1900-tellingen er benevnt som sønnesønn, mens Marie skal være dattersønn?Kan hende det er gitt feilopplysninger i folketellingen?Spørsmålet er hvor er Ingeborg Anna i 1900? Bruker hun kun Anna som fornavn?Detektivarbeidet fortsetter-Mvh. Gunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.