Gå til innhold
Arkivverket

[#69766] HO; TVEITERÅS; Marita Nilsdtr TVEIT & Johannes Arnesen SKULSTAD - etterslekt

Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug R. Petit

71) Seselia Nilsdtr Våga og Ole Nilsen Nordbø fikk og en sønn Peder i 1825: Dåp: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 12 (1816-1825), Døde og begravede 1816, side 94. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11623&idx_id=11623&uid=ny&idx_side=-94>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Jeg burde ha sjekket i Samnanger II, der står det at Peder Olsen Nordbø ble gift 1860 i NK/Bergen med Anna Jensdtr fra Haus. Han var jekteskipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest Kjellaug R. Petit

Hvordan går det nå videre med Slektsboka? Har mistet oversikten med hensyn til hvor langt vi har kommet, men er nå tilbake på post og har god tid til å ta fatt på arbeidet igjen.Ser et sted at du Arnfrid sier at du har satt opp en ny tråd, men ikke om jeg finner ut hvilken.mvhKjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei,Ja, da er du hjemme i igjen. Her er det et fryktelig vær nå. Håper dere har det bedre.Så vidt jeg kan se er det 1.2.1.1.5. Anne Knutsdtr Eide i hennes to ekteskap 1) Sjur Andersen Koldal og 2) Haldor Andersen Skogseide, som står for tur, eller kanskje vi egentlig er bort i mot ferdig med arbeidet der. Skal se om jeg finner den tråden igjen. Jeg har i hvertfall et 3 siders arbeidsdokument om henne.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

OK, skal se etter den tråden. Der jeg har henne som Bolstad og hennes første mann som Trengereide.Nydelig vær her, det gjør godt etter 6 uker med mer eller mindre regn i Norge! I gårkveld var det 22° i Paris da vi kjørte derfra i 1/2 titiden.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Anne er f i 1727 på Eide iflg mine notater. Jeg finner imidlertid ikke dåpen hennes akkurat nå, men kanskje vi har den i den andre debatten. Familien flyttet til Bolstad ca 1730.Sjur var f på Trengereid så det skal jeg ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.