Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#69930] Bygdebok om Rostadstuen, Lom/Mindvær, Alstahaug.

Recommended Posts

Gjest Hans Egil Hansen

Jeg har - med god hjelp funnet Erik Pedersen fra Lom.Han er født 9 jan 1824 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9242&idx_id=9242&uid=ny&idx_side=-62>Lenke Foreldrene er Peder Knutsen og Rønnoug Larsdtr. Han er født på Rostadstuen. Han flytter sammen med sin bror Ole Pedersen til Helgeland Lenke LenkeKonfirmasjonen i Lom

Gjest Hans Egil Hansen

Aha, den boka må lånes på biblioteket.Det giftemålet var veldig bra, men jeg sliter virkelig med å lese hva som står? og soldat Peder Knudsen Ramstad? Rønnaug Larsdatter.Finnes det noe soldatregister som jeg kan finne Peder Knudsen i?

Gjest Hans Egil Hansen

'Enkemand' - det burde jeg skjønt at det sto.Jeg får rote litt rundt i den Lom kirkeboka og se om jeg kan finne noe mer.Jeg sendte forresten en mail til biblioteket - de bestilte inn den boka fra Lom med en gang. Veldig bra service fra biblioteket.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.