Gjest Freddy William Paulsen Skrevet Mai 21, 2009 Del Skrevet Mai 21, 2009 Er dette bostedet [url="http://www.rhd.uit.no/kirkebok/kbliste.aspx?kb=d&RR=122596>Lenkelikt med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Freddy William Paulsen Skrevet Mai 21, 2009 Del Skrevet Mai 21, 2009 Mer presist: Er denne Anders Olsen far til Ole Andersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torodd Kinn Skrevet Mai 21, 2009 Del Skrevet Mai 21, 2009 Eg veit ikkje om dette er far og son.Arnøya er ei stor øy i Skjervøy.Arneng er ein gard i Oksfjorden i Nordreisa, som før var del av Skjervøy.Elvenes ligg litt lenger inne i Oksfjorden.Kågbukta ligg på øya Kågen i Skjervøy, i luftlinje mellom Arnøy og Arneng.Du kan finne alle stadene ved å søkje i Norgesglasset: Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hege Kvale Skrevet Mai 21, 2009 Del Skrevet Mai 21, 2009 HeisannUt i fra dette som jeg har funnet her tror jeg ikke at disse to du har funnet hører sammenSe her: Komf Ole Johannes Andersen nr.21 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6811&idx_id=6811&uid=ny&idx_side=-123>Lenke Vielse nr 17 LenkeKomf Ole Arne/Anders Arnesen/Andersen nr.35 LenkeVielse nr.12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Villy Ovesen Skrevet Mai 22, 2009 Del Skrevet Mai 22, 2009 Ole Arnes far het Arne Anders Olsen og bodde på Elven på Arnøya. Her er familien ved FT-1875: LenkeDe bodde altså på Elven (ikke Elvenes) på Arnøya, hvilket var en gård ca 4 km øst for Arnøyhamn (visstnok ubebodd i dag). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Freddy William Paulsen Skrevet Mai 22, 2009 Del Skrevet Mai 22, 2009 Hei Odd Villy Ovesen. Har ikke fått sett nøyere på denne grenen og disse linkene, men har lyst til å nevne at jeg selv kommer fra Kirkenes. Min morfar Alfred Andersen bodde i Bjørnevatn, men kom fra Kaagen, og dette er da hans slekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Villy Ovesen Skrevet Mai 23, 2009 Del Skrevet Mai 23, 2009 Hei igjen. Ja, når du nevner Skjervøy og innflyttet til Kirkenes, så kom jeg på hvor og når jeg tidligere har sjekket opp denne Arne Anders Olsen. Har en arbeidskollega som da antageligvis må være søskenbarn til din mor. Sender en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Villy Ovesen Skrevet Mai 23, 2009 Del Skrevet Mai 23, 2009 Jaja, trodde et øyeblikk at jeg var på DISNorge og kunne sende private meldinger:) Hvis du er interessert i litt flere opplysninger, så kan du jo legge igjen en epost-adresse her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Freddy William Paulsen Skrevet Mai 24, 2009 Del Skrevet Mai 24, 2009 freddy_paulsen@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts