Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#69994] Arnø/Arneng

Gjest Freddy William Paulsen

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Eg veit ikkje om dette er far og son.Arnøya er ei stor øy i Skjervøy.Arneng er ein gard i Oksfjorden i Nordreisa, som før var del av Skjervøy.Elvenes ligg litt lenger inne i Oksfjorden.Kågbukta ligg på øya Kågen i Skjervøy, i luftlinje mellom Arnøy og Arneng.Du kan finne alle stadene ved å søkje i Norgesglasset: Lenke

Gjest Hege Kvale

HeisannUt i fra dette som jeg har funnet her tror jeg ikke at disse to du har funnet hører sammenSe her: Komf Ole Johannes Andersen nr.21 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6811&idx_id=6811&uid=ny&idx_side=-123>Lenke Vielse nr 17 LenkeKomf Ole Arne/Anders Arnesen/Andersen nr.35 LenkeVielse nr.12

Gjest Freddy William Paulsen

Hei Odd Villy Ovesen. Har ikke fått sett nøyere på denne grenen og disse linkene, men har lyst til å nevne at jeg selv kommer fra Kirkenes. Min morfar Alfred Andersen bodde i Bjørnevatn, men kom fra Kaagen, og dette er da hans slekt.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.