Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#70011] Vansker med Digitalpensjonatet

Recommended Posts

Gjest Kathe Tove Røed

Hei igjen. Jeg opplever dette problemet når jeg trykker på linker alla: 'Stadsfysikus i Trondhjem: Vaksinasjonsprotokoll 1802-1817'Dette skjer i både FF og IE.Problemet ser ut som om det er fordi linken blir satt sammen feil og man ender opp med følgende adresse i adressefeltet: [url="http://digitalarkivet.uib.no//cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&filnamn=Lenkevaks1802>LenkeVed en del forsøk har jeg funnet ut at ved å fjerne første del av adressen slik at jeg sitter igjen med følgende så fungerer det fint:

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg har forsøkt inngang til disse vaksinasjonsprotokollene fra flere steder nå, men klarer ikke få fram noe feilmelding.Har du mulighet til å gi oss adressen til siden hvor du finner denne type lenker som gir feilmelding? Jeg har f.eks. forsøkt alle lenkene her Lenke uten å få noen feilmeldinger.

Gjest Kathe Tove Røed

Hei igjen - og takk for tilbakemeldingen! Jeg har notert meg flg.: Feilen dukker opp ved at jeg klikker meg inn på Digitalpensjonatet. Det leter jeg f.eks. først i noen kirkebøker. Når det er gjort går jeg opp på 'Same område' hvor jeg finner alt fra Trondheim. Når jeg går via 'Same område' får jeg den feilmeldingen som nevnt i 1. Jeg ser at ved å gå direkte til 'Helseforetak' er det ingen problem. Kan det ligge en hund begravet i 'Same område'? Mvh Kathe

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.