Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#70498] FAR til Aleth Jensdtr.f.1769 Bos.Liland,Sortland - Kan det være Jens Pedersen?

Recommended Posts

Gjest Hilde Charlotte Andersen

'ALETH JENSDATTER GRØN,f 1769. Bosatt i Liland, Sortland sogn. FÖD. 1769 (32 år enl ft.1801)G 1792 i Sortland sogn m ANDERS NILSEN LOCHERT f (dp 1766) i Sortland sogn.Bosatt i Liland, Sortland sogn. Barn:Magrethe Andersdatter, dp 1794' Kilde:[url="http://www.trekilen.com/slekt/toril4k/sidad/h____75d.htm>Lenke Jeg har etterlyst foreldrene hennes tidligere, men fant tilleggsopplysningen (som jeg håper er korrekt) - etternavnet Grøn - hos Trekilen. Med utgangspunkt i Grøn, finner jeg en mulig far til Aleth, nemlig Jens Pedersen Født ca.1734 -- Lille-Eidet, Buksnes, Vesvågøy, Nordland Lenke Er det noen som kjenner Jens Pedersen, og som kan bekrefte eventuelt avkrefte at dette er faren.Fins flere lenker til foreldrene til Jens Pedersen bl.a.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.