Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#70520] Tyde navn på Kirsten Jensdatters foreldre

Recommended Posts

Gjest Inger Pettersen

Hei!Kan noen hjelpe å tyde navn på Kirsten Jensdatters foreldre?Side 501, nr 11Kildeinformasjon: Troms fylke, Skjervøy, Klokkerbok nr. 1 (1825-1838), Konfirmerte 1833, side 500-501. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9732&idx_id=9732&uid=ny&idx_side=-215>Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Inger Pettersen

Hei!Takk til dere to, så langt.Jeg har først fått sett på dette nå. Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å tyde slik som ordet 'Stepfaderen'. Jeg klarte å tyde Aslachsen, og Strømfjordejdet gjettet jeg, ettersom jeg er litt lokalkjent. Da er jeg et stykke videre, har i alle fall en mor og en stefar:-)Mvh Inger

Gjest Inger Pettersen

Hei! Tusen takk! Da begynner det å snevre inn til tidspunktet når han døde, men når? Nå har jeg sjekket døde i 1819 - 1822 opp og ned, men klarer ikke finne han. Får ta en liten pause, har erfart at det kan hjelpe:-)Mvh Inger

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.