Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#70537] Margrethe Beate Piper/Johansdatter og Ole Hans Endresen Bergen -hvor ble de av?

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Jeg har i en tid nå prøvd å finne ut av hvor dette ekteparet og deres barn ble av?Margrethe Beate/Bergitte Piper/Johansdatter født 1802 i Sund,Hordaland(av foreldre Barbro Lorentze Larsdatter Holst og Johannes Pipper) -ble gift med Ole Hans Endresen født 1797 i Bergen(Korskirken, av foreldre Endre Olai Olsen og Maren Hansdatter).Margrethe og Ole ble gift i Korskirken 1831 og fikk følgende barn sammen:Ane Lorentine Marie, født 1832 Korskirken Endre Olai, født 1833 Korskirken Johan Henrik, født 1836 KorskirkenDet virker for meg som at sporene slutter ved Johan Henriks fødsel, de er ikke å finne i 1865 tellingen i Bergen- i såfall må etternavn være endret,eller at de har flyttet et annet sted. Jeg har prøvd å søke i døde,vigde, emigranter osv. Men, det blir bare hodekløe av det...... Er det noen som kan hjelpe med å finne ut av hvor de ble av(eventuelt tips)? Da hadde jeg blitt så glad,Mvh Karina

Gjest Karina Hansen

Takk Carsten!!Dette var jo helt suverent. Jeg hat lett etter disse i lang tid nå.Nå skal jeg se hva mer jeg kan finne ut når jeg vet hvor de havnet!Takk igjen for all god hjelp,Vennlig hilsen Karina

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.