Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#70576] Tyde dåpen til Ingeborg Arnfinnsdatter f/døpt 1774, Stod

Recommended Posts

Gjest Inger Pettersen

Hei!Atter en gang spør jeg om hjelp til tyding i kirkebok.Når er Ingeborg født/døpt? Farens fornavn ser jeg, men hva med etternavnet hans? Står moren oppført der, eventuelt hva er tipset hvor jeg kan finne henne? Jeg prøvde å se etter når Ingeborg var konfirmert, men der så det ut som konfirmantene kun var ramset opp.. Dåpen til Ingeborg, nest nederst på venstre side:Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Stod, Ministerialbok nr. 746A02 (1760-1815), Fødte og døpte 1775, side 58-59. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16444&idx_id=16444&uid=ny&idx_side=-32>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Vielsen til Ingeborg og Christoffer Hansen i 1798:Kildeinformasjon: Troms fylke, Tranøy, Ministerialbok nr. 2 (1773-1806), Ekteviede 1799, side 211. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeFT-1801

Gjest Inger Pettersen

Fra Familysearch: Fikk ikke til å lage lenke.. Ingebor Sex: F--------------------------------------------------------------------------------Event(s): Birth: 14 Dec 1774 Place: Christening: 25 Dec 1774 Place: Stod, Nord-Trondelag, Norway--------------------------------------------------------------------------------Parents: Father: Anfin HATLINGHUUSFortsatt mangler mors navn..Inger

Gjest Berit Knudsen

Nå her jeg lest gjennom døde på Hatlinghuus i Stod 1774-1801, og kun funnet en Kirsten Hatlinghuus begr. 19/1 1777, 39 år gammel. Men det bor tydeligvis flere familien på den gården så hun behøver ikke å være kona til Anfin. Får sjekke om Anfin ble oppgift i 1777 eller senere. Ikke funnet Anfin Hatlinghuus oppgift 1777-1801.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.