Gå til innhold
Arkivverket

[#70920] Ingeborg Larsdatter Bolstad skifte etter og eventuelt register over skilte

Gjest Solfrid Vestaberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg

HeiEr der noe skifte etter ovennevnte person som dør 1927 i Evanger? Lenke.'Min' Ingeborg Larsdatter som jeg leter etter er født 14.11.1855 Bolstad, Evanger gift 15.09.1877 med Josef Andersen Hjørnevik f. 16.02.1857 og da muligens død 12.11.1927 i Evanger.Samme person kan også se ut som hun ble skilt rett før 1900 da jeg finner hennes 'eksmann' Josef Andersen Hjørnevik f. 16.02.1857 oppigjen gift 19.04.1900 med Elsa Gulleiksdatter. Finnes det noe register over skilte rundt 1900 tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det står ikke mye om henne i dødsmeldingen. Hun var uten stilling og hadde i lengre tid vært underholdt av kommunen. Hun hadde myndige søsken, hvorav flere i Amerika, men hadde ikke etterlatt seg noe til arv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.