Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#71211] Skifte, Aa, Gloppen

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Dato 28. april 1788, enke Massie Larsdatter og barn Jacob, myndig, Olle, 18, Lars, 15, Christian, 10, Jacob, 8, Mads, 8, Bertel, 3 og Synneve, 13.Formyndere Gulbrand Andersen Hiemsetter, Rasmus Olsen Strømmen, Joen Olsen Lotzberg, Joseph Jacobsen Miellem, Peder Hansen Indste Bøe, Ole Larsen Herstad og Jacob Pedersen Rygg.

Gjest Aase R Sæther

Kjem du Per Reppen til same konklusjon som eg at folketellaren i 1801 har eit anfall av kjønnsforvirring her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=9&filnamn=f1801&gardpostnr=42685&personpostnr=625625#nedre>Lenke slik at guten Bertel er blitt til jenta Berte? Eg trudde kanskje begge fanst, men når 'Berte' ikkje er i skiftet skulle vel saka vere grei. Konfirmasjonen 1800

Gjest Aase R Sæther

Det kan og vere ein avskriftsfeil, eg har ikkje sett originalen. Du har kanskje oppdaga at det manglar 3 ark i dei døypte i Gloppen i 1784, så 'Berte' kunne forsåvidt ha gøymt seg der, men eg trur vi kan rekne som sikkert at 'ho' ikkje eksisterer.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.