Gå til innhold
Arkivverket

[#71211] Skifte, Aa, Gloppen

Gjest Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Dato 28. april 1788, enke Massie Larsdatter og barn Jacob, myndig, Olle, 18, Lars, 15, Christian, 10, Jacob, 8, Mads, 8, Bertel, 3 og Synneve, 13.Formyndere Gulbrand Andersen Hiemsetter, Rasmus Olsen Strømmen, Joen Olsen Lotzberg, Joseph Jacobsen Miellem, Peder Hansen Indste Bøe, Ole Larsen Herstad og Jacob Pedersen Rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Kjem du Per Reppen til same konklusjon som eg at folketellaren i 1801 har eit anfall av kjønnsforvirring her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=9&filnamn=f1801&gardpostnr=42685&personpostnr=625625#nedre>Lenke slik at guten Bertel er blitt til jenta Berte? Eg trudde kanskje begge fanst, men når 'Berte' ikkje er i skiftet skulle vel saka vere grei. Konfirmasjonen 1800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Eg stussa litt eg og. Fann Bertel døypt 02. aug 1785 dvs 16 år i 1801, men eg finn ikkje noka Berte. Trur nok at vi kan gå ut frå at folketeljaren hadde gløymt brillene sine den dagen :-)Mvh Per :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det kan og vere ein avskriftsfeil, eg har ikkje sett originalen. Du har kanskje oppdaga at det manglar 3 ark i dei døypte i Gloppen i 1784, så 'Berte' kunne forsåvidt ha gøymt seg der, men eg trur vi kan rekne som sikkert at 'ho' ikkje eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.