Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#71486] Bernt og Hulda Thorsen

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Spennende med nye opplysninger her! Kan hende det er derfor Hulda ser ut til å være hos en pleiemor i 1900? Se lenke innlegg 2. Finner ingen Else Laurine Lindstrøm i 1900-telling i Norge? Kan hun ha dratt utenlands? Eller muligens død tidlig?Pleiemoren er ført som enke , og om Hulda var en slektning vites ikke?Mvh. Gunn

Gjest Inger-Marie Næsset

Det er helt greit. Jeg trodde det var jeg som hadde vært trøtt og oversett noe men da er det altså riktig at Andrea var mor til Wilhelm August. Jeg har ikke funnet ham som gift for barnet med Else Lindstrøm, Hulda , var vel utenfor ekteskap.Mvh. Inger-Marie

Gjest Inger-Marie Næsset

Det er helt greit. Jeg trodde det var jeg som hadde vært trøtt og oversett noe men da er det altså riktig at Andrea var mor til Wilhelm August. Jeg har ikke funnet ham som gift for barnet med Else Lindstrøm, Hulda , var vel utenfor ekteskap.Mvh. Inger-Marie

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.