Gjest Odd Einar Tømmerås Skrevet August 20, 2009 Del Skrevet August 20, 2009 Har funnet et maleri på lerret av en Mogens Eye ellerMagnus Eye . Tror det er første nevnte. Har googlet begge navn men finner ingen ting , kun enMagnus Eye i telefonkatalogen. Motivet er sjø-svaberg-mindre kolle med borg-slott.Vilanslå at maleriet , ut fra ramme og bakside er fra1880-1940. Bredt og godt! Trenger opplysninger om denne kunstner , da jeg skal giTrondarnes Distriktsmuseum maleriet i morgengave fredag.Hvis det er noe å ta vare på ?Takk for mulig hjelp !hilsen Odd Einar Tømmerås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørg Hukkelberg Skrevet August 20, 2009 Del Skrevet August 20, 2009 Kan det være Mogens Ege? Prøv google. Der fikk jeg treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Einar Tømmerås Skrevet August 20, 2009 Del Skrevet August 20, 2009 Det er Mogens Ege.Et av bildene når jeg googlet var fra samme plass .Littvridd bort. All info om priser var selvfølgelig ikketilgjengelig. HMMMM kanskje Trondarnes Distriktsmuseumfår en dyr morgengave`?Takk Bjørn !hilsen Odd Einar Tømmerås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tom Larsen Skrevet August 20, 2009 Del Skrevet August 20, 2009 Her er et bilde av signaturen til Mogens Ege, mulig det er noen likheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Einar Tømmerås Skrevet August 20, 2009 Del Skrevet August 20, 2009 UNNSKYLD !!!!Takk Bjørg !Vanskelig å lese uten briller og lupehilsen Odd Einar Tømmerås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Einar Tømmerås Skrevet August 20, 2009 Del Skrevet August 20, 2009 Takk Tom !Det er Mogens Ege.Skal museet få det i morgen , eller skal det i banken ?hilsen Odd Einar Tømmerås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tom Larsen Skrevet August 20, 2009 Del Skrevet August 20, 2009 Hvis etterspørslen øker (ved at det blir kjent her på digitalarkivet som leses av ganske mange) kan ha utslag på verdien, som du ser på bildet er ikke salgsverdien så høy, men det er ikke alltid prisen er avgjørende.Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Einar Tømmerås Skrevet August 20, 2009 Del Skrevet August 20, 2009 Det havner på museum i Trondarnes , hvis de vil ha det !Takk for all hjelp !!hilsen Odd Einar Tømmerås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest André Martinsen Skrevet August 21, 2009 Del Skrevet August 21, 2009 Jeg tror sannelig at jeg skal bli avfallstømmer, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Einar Tømmerås Skrevet August 23, 2009 Del Skrevet August 23, 2009 Jeg tror sannerlig hr.Martinsen har rett.Alle bør bliavfalldtømmere.Alle bør tjene mindre enn 300.000.Ikke har vi lov til å selge noe uten å miste jobben.Ikke kan vi ta imot tjenester uten å miste jobben. Det jeg kan gjøre er å oppfordre folk til å besøkeavfallsottak , spørre de ansatte om hjelp .Du vil bli sjokka over hvor hjelpsom du blir !!!!Vi finner det meste !!hilsenOdd Einar Tømmeråsansatt Hålogaland Ressursselsksp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts