Gå til innhold
Arkivverket

[#71838] Familien Johansen, Brandvik og Vikan i Bjugn

Gjest Pål Strand
 Del

Recommended Posts

Gjest Pål Strand

Hei Aud og Rannveig. Jeg fant dødsannonsen til Samuel Lien i Adresseavisen fra 1961. Her fikk jeg nok informasjon til å spore opp levende slektninger etter hans eldste datter. Familien emigrerte til USA en gang etter krigen og jeg fant familien der borte gjennom Google. Det skulle være mulig for vår kjære amerikaner å finne dem i telefonkatalogen. Hvis dere tar kontakt på min email som er oppgitt ovenfor, så skal dere få informasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Hei Pål Jeg er interessert i informasjonen du har framskaffet. Går ut fra at du har fått de emailene jeg sendte deg i går slik at du har min emailadresse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Hei Har i dag vært i kontakt med slekt av Agnar Lysø og fått flere opplysninger om nålevende slektinger. Sender epost senere ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei Pål, Aud Marion og alle! If I understand correctly John Angell Johnson/Wickan used this first name 'Angell' (angel), when he lived in the USA... I have found at Heritage Quest index a 'Angel Johnson' in the US census Minneapolis, Hennepin county, MN...He is age 26... But I can find him in the actual census...which is VERY hard to read (the writing is very 'light'/poor). Can someone with Ancestry look for this fellow in the 1910 census? Tusen takk! mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.