Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#71859] Kva reiskap er dette?

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

I sommar har eg rydda i eit gammalt båtnaust bygd på 1800-talet. Der har eg funne nokre 'reiskaper' som eg ikkje veit kva vart brukt til. Ser at det tidlegare har vore slike spørsmål i dette fora, så eg tenkte eg kunne prøve om nokon veit meir om desse tinga. Har tatt bilete som eg skal prøve å leggje ut her om eg får det til.

bilete7495.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/157208-71859-kva-reiskap-er-dette/
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Takk skal du ha!Der er rester etter mange sildetønner på naustet også nokre få heile tønner.Farfar min var bøkker, og eg har det meste av bøkker-utstyret hans intakt. Men denne reiskapen her trur eg må vera eldre enn frå farfar si tid. Initialane stemmer heller ikkje med farfar sine.Kjem tilbake med bilete av nokre andre reiskaper seinare.Helga Kallevik

Gjest Helga Kallevik

Hei!Takk til både Gunnar og Trond for svara. Det er kjekt å få vite kva desse ting har vore nytta til.Far min som døydde i 2005 (82 år gammal) har samla mange reiskaper i ein gamal fjos. Det meste her er frå gardsdrift, men også noko frå sjø/fiske. No kan eg supplere med desse tinga og ta med forklaring på kva dei vart nytta til. Det var kjekt!Bur på eit småbruk, som i farfar si tid og før det, vart drive kombinert med fiske. Helga Kallevik

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.