Gå til innhold
Arkivverket

[#72038] östfold

Gjest kristina andreassen
 Del

Recommended Posts

HEJ IGEN TERJE, JA NU HAR JAG KOLLAT RÖLANDA 1861- 1864. JAG HAR TVÅ FÖDELSEÅR PÅ ARON , VET INTE VILKET SOM STÄMMER. HAN ÄR INTE FÖDD I RÖLANDA. JAG SKALL KOLLA SKEE OCH KVILLE IGEN. HA DET SÅ GOTT MVH KICKI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEJ IGEN TERJE. JA HAN HAR NOG VARIT RUNT EN DEL, JAG HAR HITTAT KARL AUGUST FÖDD 1886 OCH HILMA FÖDD 1900 I RÖLANDA. DÄR KALLAR MARIA CHARLOTTE SIG CARLSDOTTER OCH ARON STÅR ATT HAN ÄR IFRÅN FREDRIKSTAD, JAG HÖR AV MIG IGEN. TACK FÖR ALL DIN HJÄLP. MVH KICKI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEJ , FINNS DET NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG ATT TYDA VAD DET STÅR PÅ 1886 RAD 23 KARL AUGUST. OCH 1890 RAD 2 HILMA LEONTINE. MVH KICKI

bilete7581.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terje, kan du vara snäll o hjälpa mig att tyda vad som står om aron o charlotta när dom får barnen, jag har lagt in ifrån kyrkboken .mvh kicki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

HEJ, HILDA MARIE ARONSEN BLEV ÄNKA 1921 HAR JAG FÅTT SVAR PÅ, JAG HITTAR INTE DETTA I BEGRAVNINGSBOKEN, JAG HAR FÅTT VETA ATT HILDA MARIE DOG 6-7 ÅR EFTER ARON VET NÅGON VAR JAG SKALL LETA. MVH KICKI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.