Gjest Andreas Rindal Skrevet September 8, 2009 Del Skrevet September 8, 2009 Hei! Trenger litt tydehjelp. Min tipptippoldemor Karen Svendsen dør 16/10 1900. Nederst på siden. Jeg leser alt unntatt helt til høyre under anmærkninger. jeg ser det står vaalerengen og en dato. Kan noen hjelpe med resten?[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=541&idx_id=541&uid=ny&idx_side=-119>Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristian Hunskaar Skrevet September 8, 2009 Del Skrevet September 8, 2009 'Inf. u. Num. i Vaalereng. Kirkelig Skriv. fra vdk. Sogneprest af 17/10. Till...'Altså kun en merknad om at kvinnen også er innført i kirkeboka for Vålerenga, men der uten løpenummer (siden hun ikke ble gravlagt der). Og presten har notert sin kilde, et kirkelig skriv fra vedkommende (?) sogneprest, datert 17/10. Jeg får ikke noe fornuftig ut av det siste ordet, men vesentlig er det vel neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andreas Rindal Skrevet September 8, 2009 Del Skrevet September 8, 2009 Da får jeg kanskje se i kirkeboka for vålerenga om det står en adresse der? Uansett takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet September 8, 2009 Del Skrevet September 8, 2009 Døde kvinner, mellom nr.70 og nr.71 Vålerenga Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andreas Rindal Skrevet September 8, 2009 Del Skrevet September 8, 2009 Ser man det. Der står adressen også. Takk til dere begge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts