Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#72249] Ny Nøtt Møre Og Romsdal

Recommended Posts

Gjest Ragnar Olsen

Jeg leter etter forfedre til:Rasmus Elias Pedersen født 1822, og hans koneMalene Larsdatter født 1830 ant.f. på Blindem (Blindheim).Begge skal være født i Borgund Prestegjeld.De har mange barn, en er Lars Peter Rasmussen Blindheim født 03.01.1857.

Gjest Ragnar Olsen

Odd Brede.Betyr dette at foreldrene til Rasmus er:Peder Pedersen og Ragnhild Willumsdatter gift 04.07.1819.Foreldrene til Malene er:Lars Larsen og Inger Monsdatter gift 08.06.1824.Jeg har ikke vært borti Ekteskapsinngåelse til sine foreldre tidligere.Med HilsenRagnar

Gjest Ragnar Olsen

Odd Brede.Jeg fikk besked om å legge inn innlegget en gang til.Odd Brede.Betyr dette at foreldrene til Rasmus er:Peder Pedersen og Ragnhild Willumsdatter gift 04.07.1819.Foreldrene til Malene er:Lars Larsen og Inger Monsdatter gift 08.06.1824.Jeg har ikke vært borti Ekteskapsinngåelse til sine foreldre tidligere.Med Hilsen Ragnar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.