Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#72277] Skjermområde/størrelse

Recommended Posts

Gjest Rolf Theodorsen

Hei! Jeg er dum i datatekno. og ønsker mulig hjelp! Bruker Windows 98,og har antagelig trykket på noe jeg ikke skulle. Problemet er at jeg ikke kan se hele teksten- altså bilde er større enn skjermen. Har prøvd med piltaster o.a. men uten hjelp. Unnskyld hvis innlegget ikke passer her! Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/157626-72277-skjermomr%C3%A5dest%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Gjest Rolf Theodorsen

Nei fortsatt samme prob. Kan det ha noe med at jeg skiftet til ny monitor? Mener å huske at det ikke var noe problem til å begynne med, bruker samme skjerm (LG18) både med Vista og Windows 98.Det er bare på Windows 98 problemet opptrer. Rolf

Gjest Bengt E. Vesthagen

Tror nok jeg ville ha prøvd F11 en gang til. Ved første trykk vises kun siden du er inne på i full størrelse. (Alt som har med Windows Explorer forsvinner) Andre gangs trykk vises Windows i mindre størrelse enn skjermen. Deretter trykker du på firekanten ved siden av krysset i høyre hjørne.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.