Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#72400] søker familien min med familie navn rasmussen og tvervik fra tvervik i beiarn

Recommended Posts

Gjest anita helen rasmussen

hei jeg søker min familie etter johannes tvervik rasmussen med kone halfrid tvervik.skulle gjerne hatt fatt i deres foreldre m.m.min pappa inge rasmussen er død men onkel jarle lever.det er flere barn etter dette...reidar og lillemor datter rita som bor i sverige -arboga.Kan noen hjelpe meg.vet at egil rasmussen trolig er i famile .takker masse!anita helen rasmussen(47707696)el arteamfr@hotmail.com

Gjest Are S. Gustavsen

Hei Anita!Det vil antakelig være lettere for andre å hjelpe deg, om du i tillegg gir noen opplysninger om (ca. eller nøyaktige) fødslesår/dødsår (altså levetid) og kjente bosteder på de forskjellige personene du leter etter.Mvh Are

Gjest Carsten Schanche
Gjest erling t. endresen

Halfrids foreldre giftet seg i 1912, Lurøy, han fra Vesterålen, hun fra HemnesPermanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3075&idx_id=3075&uid=ny&idx_side=-259>Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Inger Eide

Fra 'Slektsbok for Beiarn' 1979.Johannes Rasmussen og Ester Wilhelmsdatter, barn:Vidar Emil - EggesvikSvanhild AlvildeJohannes og Hallfrid, barn:JarleIngeet femte og sjette barn uten navn slik det er oppsatt i boken.Foreldre til Johannes: Rasmus Hansen og Ingeborg Johannesdatter, Johannes Kristian er barn nr 4.Foreldre til Ester: Wilhelm Andersen og Jenny Pedersen fra Dønna,født 1883. Ester er deres første barn, født i 1909.Wilhelm Andersens foreldre: Anders Pedersen født i Arjeplog og Anne Endresdatter fra Vik i Sogn (1839 - 1926) Hennes far er Endre Johannesen Vik i Sogn. Anne har broren Jonannes Endresen som bor i Tverrvik - født 1826.IE

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.