Gå til innhold
Arkivverket

[#72552] Bjørn Skaalerud, Feiring, Akershus

Gjest Lisbeth Akerholt
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Tar med dåpen til Ole Davidsen her i kirkebok for Hurdal, også: LenkeSe dåp nr. 8. 1829.Foreldre : David Olsen og Marthe Halsteinsdatter.( Lurer litt på om ikke morens navn er feilskrevet i folketellingen , Hansdatter?)Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ved foreldresøk i mormonerdatabasen fant jeg følgende barn av paret David Olsen og Marthe Halsteinsdatter f. i Hurdal:Tar bare med lenke til den første datter Ellen Mathea her: Lenkeneste barn, datter, Helene Margrethe f. 25 feb. 1826Ole Davidsen 1829Christopher, f. 5 jan, dpt 19 feb. 1832Karen Marie f. 12 jan. 1833.Har ikke undersøkt søsken til Ole Davidsen i kirkebøkene.:-) Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole P. Gamme

Hei igjen, Lisbeth. Asbjørn Skaalerud ble født 2.6.1906 i Oslo. Jeg er ikke i slekt, men min svoger var søskenbarn med Bjørn Skaalerud, og de hadde mye kontakt. Jeg har truffet Bjørn i en begravelse i Feiring for en del år siden. Mvh. Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Flott, da fikk du fødselsdato for Asbjørn også.Ser av Dis Gravminner at det er registrert en rekke Skaalerudnavn. Vet ikke om denne Hans Skaalerud er en slektning? LenkeMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.