Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#72647] F.T 1900 Onsø-Gressvik

Recommended Posts

Gjest Solveig Hanssen
Gjest Solveig Hanssen

Hei!På toppen av denne siden ser du en mørk blå linje som starter med: 'Databaseveljar', deretter de ulike FT-ene '1801, 1865, 1875 og 1900'. De to siste på den linjen er: 'Søk i alle database og Scanna kyrkjebøker'.Rett under denne blå linjen er det en hvit ramme (helt til venstre) hvor det står: 'Vis temaliste'. Deretter står det: 'Søk i tema/gå til nummer' Så følger en hvit ramme. Her kan du skrive ''lage lenke'. Trykk på 'søk' som er i neste ramme og du får opp flere tema som omhandler dette med å lage lenke.Dersom min forklaring ikke er god nok legger jeg ved de lenkene jeg fant ved å søke på 'lage lenke'.[url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=67565&sok=lage>Lenke lenke&nr=1&antinnlegg=18&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=2&antinnlegg=3&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=3&antinnlegg=16&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=4&antinnlegg=4&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=5&antinnlegg=19&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=6&antinnlegg=47&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=7&antinnlegg=20&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=8&antinnlegg=8&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke lenke&nr=9&antinnlegg=3&startnr=&antall=&spraak=n#anker

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.