Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#72780] FT 1825 for Askøy/Strudshamn (Hord) finnes det?

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har i mange år leita etter opplysningar om Cornelia Johansdtr. Buch og Haagen Johnsen Alvøen.Dei gifta seg 1807 og fekk to gutar: Johan 26.03.1809 og John Henrik 12.08.1910.Finn i krk.boka ved dåpen til John Henrik at det står at han har fått ein attest. Han gifta seg i Stavanger 1844.Finn ikkje meir om foreldra(eller broren Johan), ikkje er dei blant døde i Askøy/Bergen, ikkje finn eg dei ved FT 1865.Finnes det ei FT for Askøy 1825 t.eks.?Har hatt fleire tema på brukarforum: [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=16833&sok=mariann>Lenke stokken&nr=160&antinnlegg=8&startnr=&antall=&spraak=n#ankerLenke stokken&startnr=&antall=&spraak=&nr=11&antinnlegg=26#anker

Gjest Yngve Nedrebø

Det ble holdt folketelling 1825 for Askøy, og tallene fra denne tellingen finnes, men ikke personlistene.Edvard Jakobsen: Gards- og ættebok for Loddefjord sokn har denne familien med, men dessverre ikke opplysninger ut over det du allerede har.

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar!Dersom dei(foreldra) døydde der dei budde i 1807, skulle dei då vore i blant dei døde som finnes her på Dig.ark. Døde i Askøy?Eller er det skilt ut på nokon måte?Eg skjønar ikkje heilt skilnaden på Alvøen/Strudshamn/Askøy, alt dette ser ut for å vera rett stad dei budde, eller?Venleg helsing Mariann.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.