Gå til innhold
Arkivverket

[#72859] søk i Erickson Township, Renville, Wash.

Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

Jeg finner at Vellomine Johnsen f. jan 1864 i Norge, gift ca. 1883 med farmer Torvald Johnson f. sept. 1949 i Norge, med barna Magda, Mathilde, Adolf og Josephine f. mellom 1884 og 1895 (samt ett barn død liten) bor i Erickson Township, Renville, Minn.Jeg søker etter en jente døpt Velobine, f. november 1864 på Grønning i Helleland, Rogaland, konf. i Stavanger, kalt Vellomine i 1865-tellingen, kalt Wilhelmine ved konf., søster til Siri/ Serina Aniksdal som rundt 1912/1912 kom til Amerika. Foreldrene til Velobine og Siri/ Serina er Askell Endreson Tveida og Siri f. Lomeland.Kan den Vellomine Johnsen jeg har funnet i USA 1900 være min kandidat? Går det an å sjekke henne opp ved innreise, event ved senere tellinger? Eller ved død? For å sjekke henne 'ut eller inn' fra min slektsoversikt?mvhErling T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.