Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#72956] Kjensli i Nes, Akershus.

Recommended Posts

Gjest Tom Premer

Tusen takk for tilbudet Magne, men jeg har ganske mange fra Kjensli som jeg må sjekke. Det er derfor like greit å låne bøkene igjen. Jeg hadde forøvrig lånt Nes bygdebøker I-V, men leverte dem i dag! Dessuten har jeg ikke vondt av den ganske korte løpeturen til biblioteket.Vennlig hilsen Tom

Gjest Magne Thorsen

Hadde du oppgitt et navn, ville det vært enklere med lokaliseringen. Familien Kjensli u/Brauter har opphav fra Tangen u/ Ovlien (Bygdebok Aurskog/Blaker I s 34 II 1) Ole Sypriansen f 1787 far til - Ole Olsen Tangen/Kjensli f 1824 g 19.jun 1846 m Maren Nikoline Amundsdtr. Folmo f 17/10 1824. Resten finner du i bind V s 41-42.

Gjest Heidi Austad

Hei Tom. Skvatt litt da jeg leste overskriften din! Jeg har hytte på festet tomt på Kjensli. Har navnet på nåværende eier hvis du er interessert. heidi.147@hotmail.com.Såvidt jeg har forstått er nåværende eiers bestemor derfra.Mvh Heidi

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.