Gå til innhold
Arkivverket

[#73212] Problem med kirkebøker 25/10-09

Gjest Kjellaug R. Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug R. Petit

Jeg får bare opp:'Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server.'Er det flere enn meg som har støtt på dette? mvhKjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Her er det fremdeles problemer, nå kommer første linjen opp men ikke resten.Jeg kommer inn på denne siden:Lesa skanna kyrkjebøker Rettleing for indeksering av skanna kyrkjebøker Indeksering av skanna kyrkjebøker Søk i indeksar til skanna kyrkjebøker Oversyn over namneindekserte kyrkjebøker Det er herfra det ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Jeg kommer ikke inn på lenker til kirkebøkene heller, da kommer dette opp: 'Error kb_0006d: Page switch error! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (brukernr = 2646) limit 1' at line 1'Kanskje jeg skal prøve å slå av maskinen og starte på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.