Gå til innhold
Arkivverket

[#73243] Jenny Karoline Olsen f. 1. mai 1896 - etterkommere i USA ?

Gjest Trygve Strømø
 Del

Recommended Posts

Gjest Trygve Strømø

Jeg fant på whitepage en Bruce A Bendiksen, 24401 Vesta Point,LN Dana Point. Jeg sendte brev og fikk en hyggelig mail tilbake, han hadde imidlertid dansk far. MVH Trygve S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Hanne Line Osberg Eide
http://www.1930census.com/1940_census.php1940 CensusFor many genealogists, the countdown to access the 1940 Census has already begun. There are 813 days remaining until Monday, April 2, 2012.The official date for the 1940 Census was April 1st, but since that day will fall on a Sunday in 2012, it is unclear whether reseachers will have weekend access to film at the National Archives or will instead need to wait until Monday to satisfy their genealogical curiosity. (No — this isn't an April Fools joke, you can check your calendar)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide
http://www.1930census.com/1940_census.php1940 CensusFor many genealogists, the countdown to access the 1940 Census has already begun. There are 813 days remaining until Monday, April 2, 2012.The official date for the 1940 Census was April 1st, but since that day will fall on a Sunday in 2012, it is unclear whether reseachers will have weekend access to film at the National Archives or will instead need to wait until Monday to satisfy their genealogical curiosity. (No — this isn't an April Fools joke, you can check your calendar)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Strømø

Thanks for the information, Hanne Line The answers is late because of problems with computer. Jeg har følgende opplysninger: 1)Jenny Karoline Olsen f.1/5 1896, kom til USA 10/7 1923 og ved folketelling i 1930 g.m. Martin Johnson, bosted Belvedere, Los Angeles 2)Jenny døde 14/5 1990, Orange, California 3)Datter: Betty, jeg har funnet en mulig datter, Betty Ora Johnson f. 2/2 1931. Er det kilder der det er mulig å finne eller bekrefte hvem som er Jenny sin datter? Er det i California brukerforum på data der en kan spørre om hjelp? 4)Jeg vet også at Betty skal ha to barn, Jennifer og James. 5)Har også funnet ut på Ancestry.com at en Betty Ora ble gift 10/2 1961 med en Lee W Hodge, men her er også oppgitt at han var gift med en kvinne med annet fornavn. Håper på svar. MVH Trygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.