Gjest Arild Oliver Bråthen Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Hei ! Jeg har en del stamtavlekart og familiegruppeskjemaer for en Johan Edvard Blickfeldt som var født 28 august 1903 i Drammen, Buskerud. Han var gift med Sofie Johanne Josefsen. Er det noen som er her ute som er i slekt med ham ? Er det så kan dere få alle papirene jeg har om hans slekt. mvh. Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Blichfeldt er absolutt av interesse. Skriv til gkb og c2i.net med krøllalfa immellom. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Arild Oliver Bråthen Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Mail er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niels Hegge Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Jeg har Johanne B, døpt 31 jan 1708 i Oslo Domkirke som min yngste B. Hun var gift med Knud von Hadelen. Deretter går det tilbake til Otto Blichfeldt f ca 1495. Det er andrehånds kilder fra Johannes far, Peder Christensen B og bakover.Har du noe nytt er det alltid av interesse. Min e-post er fornavn@etternavn.se (med mine navn som du ser) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Litt pirk, fra Johannes' farmor blir vel litt mer presist og misforståelser unngås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niels Hegge Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Geir (5) Om det gjeller familien, så er det både Johannes farmor og farfar. Deres aner, inklusive ektefeller, som vi er interessert i å få mere, og bedre, informasjon om, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Visst, det var ikke meningen å tråkke på tær, jeg mente bare å si at Johanne's farfar ikke var en Blichfeldt - og som jeg skrev, dette er pirk, (5) kan mer enn gjerne forbigås i stillhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niels Hegge Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Mine tær tåles å tråkke på, jeg glemte å legge inn ;-))). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Arild Oliver Bråthen Skrevet November 5, 2009 Del Skrevet November 5, 2009 Papirene ca.80-90 stk. om Blickfeldt sendes Geir i Oslo for gjennomsyn. mvh. Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts