Gå til innhold
Arkivverket

[#73545] Farmor

Gjest Jens Riise
 Del

Recommended Posts

Gjest Jens Riise

hei! Jeg har ikke noen av delene. Men det står skrevet i noen papirer at faren min var født på elverum. Moren min har jeg funnet i Oslo FT fra 1923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Jens, du omtaler henne som 'Borghild'i forbindelse med gravstenen. Brukte hun kanskje det navnet selv? Jeg fant en kandidat her: Lenke Som du ser, bor de ikke på Hedmarken, men denne Borghild er født på Elverum. Dessverre finner jeg ikke skannet kirkebok for det aktuelle tidsrommet, så jeg får ikke sjekket hva hun var døpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Dette er tydelig den Borghild som ble funnet i lenken innlegg 34. Men hun er ikke døpt Clara Borghild?Da er det vel ikke rett dame ?Vrien nøtt dette!Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Forøvrig var Borghild en Andersdtr i 1900 bor hos foreldrene i Østregade 124 på Hamar. Faren var murersvend f i Vang, moren fra Ringsaker min hjemkommune. Så hvis det er ønskelig hjelper jeg gjerne med å komme lenger bakover. Mvh Else Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.