Gå til innhold
Arkivverket

[#73866] HO: Marta Hansdtr Gjøn 1721-1803 og Johan Daniel L Galtung - etterslekt

Gjest Kjellaug R. Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug R. Petit

Dersom alderen til Karen er rett da hun og Ole giftet seg i 1872, så er det nok ingen barn: LenkeLisbet Olsdtr og Thor Johannesens barn (i hans andre ekteskap) blir 9. generasjon, så de skal vi vel ikke gjøre noe mer med.Ja, når du er ferdig ser du jo om det mangler noe mer, da kan vi jo komme tilbake hit.Jeg skal ta for meg de andre i morgen og starter da ny tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Jeg ser jeg mangler dødsfallet til 1.2.4.2.6.7.5. Martha Olsdtr Samdal sine barn: Blancheflor Olsdtr Møllendal f 1819Og hennes bror Poul Olsen Møllendal / Storetveit f 1836 har vi heller ikke funnet.Eller er det jeg som har gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Vi har gitt opp å finne dem; se bl a 427) og 422), samt flere tråder tidligere. Paul finnes ikke i en eneste kilde etter dåpen i 1836. Har leitet absolutt alle steder. Blanceflor f 1819 lever i 1865, se bl 396). Det ser ut for at hun kun for datteren Blanceflor Emilie som blir gift i 1882 se 372). Jeg finner henne ikke død i Bergen, Årstad eller Fana etter 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Ja, jeg har og leita uten hell.Hvem er denne Marte Martine Olsdtr, datter til Ole Eliassen Storetveit som blir vaksinert her n° 20: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Fana, Ministerialbok nr. A 8 (1829-1851), Vaksinerte 1837, side 341. Permanent sidelenke: LenkeGreier ikke alderen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Hun er for gammel til å være feilskerevet for Marthe Malene f 1829 dersom hun er 12 og er det 1 1/2 (som jeg og trodde) da er det nok en datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Paul konfirmert i Årstad i 1851 Kildeinformasjon: Bergen fylke, St. Jørgens hospital, Ministerialbok nr. A 4 (1844-1863), Konfirmerte 1851, side 91. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

430) når jeg ser nærmere så står det vel 7 1/2 aar, da kan det være feilskrevet for Marthe Malene allikevel. Men så fant du jo nok en datter 'in the bargain'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.