Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#73888] Nils Tollefsen Berg fra Jølster- på Neevengården sindsygeasyl i Bergen

Recommended Posts

Gjest Monica Brandsøy Lystad

Et søk etter Nils Tollefsen fra gården Berg i Jølster gav meg et treff på Neevengården i Bergen. [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f01301&gardpostnr=6752&personpostnr=31089&merk=31089#ovre>LenkeEg får også opp et treff i folketellingen fra 1891:

Gjest Egil Russøy

Hei Monica.Ikkje nødvendigvis eit svar på spørsmålet ditt, men ein liten kommentar.Eg reknar med at denne Nils Tollevsen som du nemner i Kinn 1865 er han som er i teneste hos Jens Block Helmers.I 'Flora-minne' 2006 er det satt opp ei oversikt over alle innbyggarane i Florø i 1865, og kor dei kom frå. I hus nr. 32, hushold nr. 57 finn vi denne Helmers. Her finn vi også Nils Tolleivson (s. 78). Forfattaren oppgir han til å være Nils Tolleivson Paulen, fødd Paulen (gard i Jølster) 1843. Foreldra er Tolleiv Jakobson Paulen og kona Synnøve Nilsdtr Kjøsnes.Eg har ikkje fått kontrollert desse opplysningane noko, og du får vurdere om det er noko å vektlegge. Synes det er ikkje er råd å i så fall finne to Nils Tollevsen i 1865, som er fødd på Jølster kring 1843-1846. Det er vel rimeleg sannsynleg at det er han frå Berg du har funne i dei andre treffa.mvh Egil

Gjest Monica Brandsøy Lystad

Hei,Tollev Nilsen Løseth og Oliine Knutsdatter fekk 3 søner som eg har funne:Nils Christen f.1842-d.1843Nils Johannes f. 1844-d.1845Nils Tollev f. 1846Det er sistnemnte eg finn konfirmert i Jølster i 1862. Seinare finn eg det som truleg er han, då er han innlagt på Neveengården sindsykeasyl i Bergen.Faren til Nils sat blant anna fengsla i Bergen pga forfalsking av penger. Det finst meir informasjon om familien i innlegg 17525 i Arkivforumet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.