Gå til innhold
Arkivverket

[#73929] Ero Russel gift med Ørnhild af Fjordene Salicath

Gjest Leif Salicath
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Salicath

Ørnhild er datter av maleren Ørnulf af Fjordene Salicath 1888-1962 i hans andre ekteskap med Alfhild Henriette Engebretsen 1883-. Hun ble født 26. aug. 1926 trolig i Oslo og gift iht. slektsboken Salicath i Storbrittania med Ero Russel.Hans bopel skal ha vært Coat Bridge, Lanarkshire, Scotland.Hverken Ero eller Ørnhild er funnet senere, men hun skal være død. Jeg håper på hjelp her, bl.a. hvordan jeg kan finne info i Scotland eller England.Jeg hadde tidligere en tråd om maleren Ørnulf af Fjordene Salicath her på Webdebatt - se 70924.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Salicath

Jeg har forsøkt meg på søk på Scotland selv og finner at adressen jeg oppga ikke er helt korret. Stedet skal nok hete Coatbrigde, Lanarkshire, Scotland.For øvrig så finner jeg en mengde slektsgranskere på nettet, men alle skal ha veldig godt betalt for å hjelpe. (20-50 pund pr gang) og jeg har bare funnet en gratis-tjeneste, nemlig Lenke ,men denne ser ikke ut til å ha mange brukere.Er det noen som har et bedre forslag for søk i Scotland ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.