Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#74028] USA:Kven var Andrew/Anders frå Norge som var g.m.trønderjenta Magda Aune?

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg leitar etter ein Hans Andreas Christiansen/Kristiansen Frøsen. Tidlegare tema om HA: Lenke stokken&nr=94&antinnlegg=32&startnr=&antall=&spraak=n#ankerI mitt søk har eg funne ein Andreas/Andrew Christiansen som er gift med Magda Aune, foreldre Martin Ingebrigtsen Aune og Marie Karoline Mele. Magda vart dpt.i Bakke(Bakklandet?) krk.okt.1878, ho døyr i Seattle, 10.04.1930. Det har funne i ei liste på Fam.Search., men eg finn ikkje mannen hennar der.Er det nokon som kjenner til kven denne Anders/Andrew var?Det er altså mannen til Magda eg ynskjer opplysningar om. Eg har funne dåpen/utreisa osv. til både Magda og foreldra, men kven var mannen hennar?Venleg helsing Mariann.

Gjest Gunn Huglen

Ja, da får jeg se om jeg finner en Andreas Christiansen i Norge. I folketellinger ? Frøsen som nevnt i første setning her, hvor er det? For her reiser vel Magda over for 1. gang? Lenke Mvh. Gunn

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen :-) Ja, det er nok Magda. Frøsen er i Gausdal, men det var namnet far hans hadde med seg derfrå, Hans Andreas vart f. på Karmøy. Det er lenke til tidlegare innlegg om Hans Andreas i fyrste innlegg.Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk Carsten! men eg veit eigentleg det meste om Hans Andreas og familien (her i Norge), det eg prøver på no er å finna ut kvar han vart av i Junaiten, og om den Andreas som er omtalt her kan vera (Hans) Andreas.Eg trur ikkje at det som står i krk.bøkene ved konfirmasjonen til jentene, er noko å notera seg, avdi det var eit 'taust tema' i familien. Så det som står der er gjerne noko dei _trudde_(eller ynskte?), men ikkje visste.Venleg helsing Mariann.

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk Carsten! men eg veit eigentleg det meste om Hans Andreas og familien (her i Norge), det eg prøver på no er å finna ut kvar han vart av i Junaiten, og om den Andreas som er omtalt her kan vera (Hans) Andreas.Eg trur ikkje at det som står i krk.bøkene ved konfirmasjonen til jentene, er noko å notera seg, avdi det var eit 'taust tema' i familien. Så det som står der er gjerne noko dei _trudde_(eller ynskte?), men ikkje visste.Venleg helsing Mariann.

Gjest Arne Solås

Samme mann som i 2) Samme adresse, gift med Magda og av yrke maler. (Fra 'WW1 Draft Reg. Cards 1917-1918')Name: Andreas Marten Christiansen City: Seattle County: King State: Washington Birth Date: 8 Aug 1878 Race: White FHL Roll Number: 1991895

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for det Arne! Då veit me at den Andreas som Gunn Huglen fann i 1900, eller iallfall han som er å finna på utreiste er den som Magda var gift med.Det var no makalaust kor vanskeleg det var å finna den der karen!!Venleg helsing Mariann.

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Bare en bekreftelse på Arnes innlegg (14):U.S. Naturalization Records - Original Documents, 1795-1972Name: Andreas Martin Christiansen Age: 35 Birth Date: 8 Aug 1878 Birth Location: Dale, Norway Spouse: Magda Caroline Christiansen Arrival Year: 1903 Issue Date: 10 Dec 1913 State: Washington Locality, Court: Seattle, District Court Title: Naturalization Records of the U.S. District Court for the Western District of Washington, 1890-1957 Description: Petition and record, 1914, #2195-2326 Series: M1542

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger inn dåpen til Andreas Martin Christiansen her fra kirkebok for Trondenes: LenkeFødselsdato er her ført med 13 august, men resten stemmer? Dale også nevnt her.Samme mann som jeg fant i 1900-tellingen:-)Mvh. Gunn

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk! Det som var mitt mål, det var å finna ut om denne Andreas/Andrew kunne vera den (Hans)Andreas som eg leitar etter. Det har eg fått visst at det ikkje er, så eg trur eg seier at denne debatten ar avslutta.Venleg helsing Mariann.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.