Gå til innhold
Arkivverket

[#74066] Jeg leter etter John Lund og Christina Lund. Kan noen hjelpe?

Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Oregon Death Index, 1903-98Name: Lund, Clarence Edw County: Multnomah Death Date: 22 Aug 1981 Certificate: 81-14293 Age: 62 Birth Date: 21 Sep 1918 Spouse: Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

OK. Det er greit at han het Gustav Moen Lund, men du har fortsatt ikke svart på mitt innlegg 16 om kilde for at enoch Lund var biologisk far.Prøver bare å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Mine kilder er bl.a. fra familiens besøk på Tananger hos Mathilde Lund hvor der står skrevet bl.a. denne: 'HILDEBU,gnr.5, bnr 40. - Eier Mathilde Lund, f.1898 i Rødøy, foreldre Urselle og Gustav Strømsvik, f., 1923 g.m. Enok Lund, f. 1894 (d. 1950), foreldre Kristina og Jan L.. Barn Clarence, Gustav, Wilfred. - Leieboer Marie Johnsern, søster av førn. eier, f. 1896 i Rødøy.'Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hanne Line Osberg Eide! I tillegg til det som er sakt i mitt foregåpende innlegg så har jeg hatt personlig kontakt med slektenger fra Rødøy. Forøvrig så var både Marie og Inga Strømsvik ofte på besøk hos mine foreldre i Stavanger og hvor jeg har funnet noen skrevne stitater fra min far.Med vennlig hilsen Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.