Gå til innhold
Arkivverket

[#74377] Peder Olsen, f. 1829 i Ringsaker

Gjest Eldar Gundersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thor Bøhmer

Ellers er det ei til født i 1786 oppi velt Bratten som ble gift med en Handingsmann, men henne er det vel heller ikke? Kanskje du har ei tredje Hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

1)Gonnor Jensdtr 1886 Røhr %Enger% 2)Gonnor Jensdtr 1786 Lillebratten 3)Gonnor Jensdtr 1786 Stubberud 4)Gonnor Jensdtr. 1789 Østbye Det kan da se ut som at hun på Østbye er gift 1) 1809 og 2) 1822. Hun på Lillebratten g m, Jens Jensen, Røhr Da gjenstår nr. 1 og nr. 3......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Vet ikke om han som startet denne debatten er interresert i Gønner Jensdtr ? Han er jo ikke etterkommer etter henne ? Tenkte kanskje han begynte å bli lei all e-posten han får! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldar Gundersen

Hei gode hjelpere!! Nei, nei Han som startet debatten er på langt nær lei selv om denne Peder ikke er min! Blir nesten aldri lei av dette, helt sant. Jeg ville bare vente til debatten ebbet ut og det har den kanskje nå? Slik at jeg slapp å takke mellom hvert innlegg. Sånn er det, men nå kan jeg vel takke alle som har vært innom? Takk mh Eldar G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.