Gå til innhold
Arkivverket

[#74386] Britha Andresen født 1864

Gjest Liv og Jan O. Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg finn ho ikkje at i Bergen i 1891, så ho er truleg flytta vidare før det.Ser at den permanente sidelenka i innlegg 23 ikkje virkar slik som den skal, men bildelenka virkar.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra med god hjelp. Dere har funnet den riktige Birtha. Men så har jeg sett nærmere på Elias Kaavig som jo er en av de ettersøkte, og jeg er nå i tvil om det er den riktige Elias som er gjenfunnet, min Elias er født i 1861 ? Jan O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Kjekt med litt utfordringar.Eg vil nok tru at det er den rette Elias som er med her, men kan sjølvsagt ikkje sei det heilt sikkert. Det kan jo være at din Elias står oppført med eit heilt anna etternamn i folketellinga, og at vi derfor ikkje har klart å finne han (Er det forresten nokon som har funne Bitha i 1900? Eg har lett, men sjølv med opplysningane om giftemålet i 1899 og barnet dei fekk då, så har eg ikkje klart å finne ho). Dersom du ser på dåpen til Ella, så er Elias der oppført som født i 1861, og ikkje 1863 som ovanfor. Det kan være ei feilregistrering. Han er oppført som enkemann og Skibskaptein, og begge deler passer bra på karen i Ålesund. Bort sett frå det som står i kirkeboka i Stavanger, kor sikker er du på fødselsåret 1861?Den endelege stadfestinga ville nok funnet av eit evt. giftemål mellom Brita og Elias gje. Evt. om det går å finne ut kor det er blitt av Elias og familien. Det ser ut om om dei har flytta frå Ålesund etter at kona døde (finn ikkje konfirmasjonar som burde ha vore reg. der). Eine sonen (hugsar i farten ikkje kva for ein) fann eg gravlagd i Oslo, men det trur eg var på 1950-talet, i alle fall mykje seinare enn 1907.mvh egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Tok litt for moroskuld å sjekka ut adressa som Elias er oppført med i dåpsregistreringa til Ella (dette må vel då være adressa på dåpstidspunktet, og ikkje på fødselstidspunktet). Adressa er Jorenholmgt 4. (Denne ligg ved det som no er Østre hamn) I følge FT 1900 er denne gateadressa knytta til diverse industri og dei som bur der jobber då i dei ulike industribedriftene, men det ser ut at det også blir dreve eit lite pensjonat i bygget, i alle fall er det ein av dei som bur der som driv pensjonat.Det kan vel bety at Elias ikkje budde fast i Stavanger i 1907, men at han kanskje budde på pensjonatet enten til vanleg når han var i Stavengar, eller spesielt i samband med dåpen.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Jeg er enig med Egil at det er stor sannsynlighet for at det er den rette Elias som er funnet.At alder ikke alltid er korrekt i kildene ser vi fra tid til annen.Her ved Jennys dåp er f. eks Elias oppført med fødselsår 1862, som er feil.Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Ålesund, Klokkerbok nr. 529C04 (1889-1897), Fødte og døpte 1892, side 60. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15699&idx_id=15699&uid=ny&idx_side=-63>Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Her ved Ovidies dåp står det helt til høyre at navnet er Kaavig (ikke Ertresvaag).Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Ålesund, Ministerialbok nr. 529A05 (1885-1893), Fødte og døpte 1890, side 104. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et veldig godt arbeide, og jeg slutter meg til konklusjonene til Kristi og Egil. Det ble en god løsning for Elias og Birtha GOD JUL fra Jan O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.