Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#74403] Vet noen hvilken kirke som hører til storesand i Hurum?

Recommended Posts

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Jeg er elendig på geografi og er på leting etter morfar sitt opphav. Han skal være døpt og gift på hjemstedet som er storesand i Hurum, kan noen gi meg noe tips om hvilket fylke og kirkebok jeg må se i?Trine

Så håpløst!Jeg er i Buskerud, kirkebok for Hurum, døpte, nr 14 f 04.01.1904. Kristian Rudolf Kristiansen, sønn av Osvald ??? Kristiansen og Elise Marie ????.Takk for at du hjelper meg! ; )Trine

Supert! Dere aner ikke hvor mye dette betyr for meg! Jeg hadde aldri regnet med å få tak i noe informasjon på denne grenen i hele tatt!klarer dere å tyde fadderne, da?Trine

Det her er jo supert! Jeg var ikke klar over disse ekstra databasene, jeg er fersk enda! ; ) Tusen takk, nå blir det nok lettere å lete bakover også! Det stemmer at Kristian Olsen er faren.Mvh Trine

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.