Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#74422] Berthe Engebretsdtr. f. 4/11-1874 - Anders Andersen f. 4/7-1871

Recommended Posts

Gjest Johnny Berntsen

Kan noen hjelpe meg med å finne ut når og hvor dette paret giftet seg? Jeg vet at Berthe Engebretsdtr. er født i Fåvang i Ringebu og at Anders Andersen er født i Norderhov i Buskerud. De fikk 4/10-1902 sønnen Alfred født i Nordre Land (Oppland)

Gjest Johnny Berntsen

Takk for nyttig opplysning. Men jeg har fortsatt ikke funnet ut hvor de giftet seg. Jeg har imidlertid funnet flere av barna, Emil f.8/10 1904 i Norderhov (Bu), Borghild Mathilde f.11/7 1906 i Norderhov (Bu), Gudrun Elise f.1/7 1910 i Modum (Bu), Olaf f.17/10 1912 i Eidsberg (Østfold), Arne Johannes f.24/7 1914 i Eidsberg og Johan f. 11/5 1916 i Eidsberg. Ved dåpen til Johan står det at foreldrene ble viet i 1897 men ikke hvor.

Gjest Carsten Schanche

Fra denne kilden påstås det at de giftet seg 31-7-1897 i Oslo. Jeg har vært gjennom kib for Oslo, men finner dem ikke (med forbehold). Før pekeren over Anders Andersen så kommer det frem mer info.Lenke

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.