Gå til innhold
Arkivverket

[#74428] DIS-Norges nye medlemstilbud. Er dette riktige veien å gå?

Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Remi Pedersen

Ja, si det. Your guess is as good as mine angående hvordan DIS vil fungere om 10 år. Hva forespeiler du?Hvilke foreninger er det som ikke ønsker seg flere medlemmer og få mere hjelp til diverse ting?Om produktene DIS gir er mer verdt enn andre lignende produkt er vel opp til DIS-Norge sine medlemmer å bestemme. De kan komme med forslag om forbedringer, de kan uttale seg om kontigenten er på riktig nivå. De som synes de får for lite igjen melder seg ut, de som synes det er OK betaler, sånn er det i en forening.Hvordan går det forresten med anbefalingen du fikk i fra meg i tema 75641 med å starte en debatt angående kilder, kildehenvisninger, kildebruk og kildekritikk. Tar du utfordringen?Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg er jo som tidligere skrevet medlem av DIS-Norge, og er fornøyd med det selv om jeg aldri deltar på DIS-treff. Det er flott med alt som er gratis, men noen må betale for det som er fritt tilgjengelig. Noen har tidligere skrevet her på forumet om dyre Webhotell de må leie for å holde det gående med hjemmeside, og også de som legger ut kirkebøker, skifter o.l legger mye i det arbeidet de gjør. De blir betalt i form av lønn for det de gjør i jobben sin. Noen må betale uansett, men mange begynner å bli bortskjemt av at så mye skal være gratis søkbart, mens det er andre som har lagt mye arbeid og penger i at dette skal være mulig. Er ellers enig med Remi her at de medlemmer som ikke er fornøyd kan ta det opp på DIS-forumet hvor det forøvrig går flere emner om dette(akkurat det er det vel også noen i denne tråden som har gjort), og så kan en melde seg ut om en ikke er fornøyd.På den andre siden så syns jeg jo også at det kan stilles krav om at de som legger ut informasjon i dette med slektstre på DIS-Norge skal dokumentere det de sender inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Som trådstarter synes jeg spørsmålet mitt (1) er godt nok besvart i denne tråden, og ytterligere diskusjon om DIS synes jeg er unødvendig.Nye temaer bør lages i en ny tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.