Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#74435] Halvor Pedersen Hedmark

Recommended Posts

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Kan noen være snill å hjelpe meg og finne ut når Halvor Pedersen døde? Han ble født på Nes i Hedmark 7 Jan.1804,og flyttet til Kristiania med sine foreldre i 1823.Han giftet seg med Anne Dorothea Hansdatter fra Nesodden i Oslo Domkirke 5 Des.1828. Har kun funnet en sønn.Hans Petter Halvorsen,født 7 Feb.1829.Finnes det flere barn tro?Håper noen kan hjelpe meg med dette.Har ellers det meste om fam. På forhånd mange takk!!! Mvh.Jan S.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/159780-74435-halvor-pedersen-hedmark/
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Halvor Pedersen er f. uekte Nordre Ascheeie, Nes Hedmark og døpt 19/8-1804.(Fødselsdato finnes ikke!!) Foreldrene, Peder Knudsen,Wien, geworben soldat og Guri Hansdatter, Tveter gift 29/12-1806.Etter ekteskap fikk de 6 barn til men bare Halvor, Christian, Kari og Peder var med foreldrene til Hovie i Aggers sogn 11/6-1823.

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Har alt det,men jeg mener bestemt at jeg fant Halvor født 7 Jan.Skal sjekke.Peder og Guri flytta tilbake til Hedmark 1825,og samme år fant de Peder ihjelfrysi.Guri flytta tilbake til Kristiania i 1833.Er dette din slekt også? Mvh.Jan S

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.