Gjest Rolf Magne Kirkbakk Skrevet Desember 23, 2009 Del Skrevet Desember 23, 2009 Ønsker alle brukere av Brukarforum en Fredfull og god Jul mvh Rolf Magne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Litta Olsen Skrevet Desember 23, 2009 Del Skrevet Desember 23, 2009 God jul og et godt nytt år til dere alle!-og takk for all hjelp i året som gikk!Hilsen Litta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ruth Gaustad Skrevet Desember 23, 2009 Del Skrevet Desember 23, 2009 Jeg ønsker også GOD JUL til alle brukere og lesere av dette forum. Takker for hjelp gjennom de årene jeg har vært med i 'det gode selskap'.Mens jeg har lett etter forsvunnete slektninger i Amerika, har slekt i Amerika også lett etter folk fra samme familie. Slik har jeg kommet i kontakt med etterkommere etter min morfar som ingen etterkommere i Norge har visst om!! Den uekte jenta var kanskje en av årsakene at morfars familie ikke skulle snakkes om?Jeg leter fortsatt, har ikke kommet til endes men har nå fått god hjelp 'Over There'. Uten Brukarforumet hadde jeg nok ikke fått denne overraskelsen. Bare artig, ser fram til et nytt år og håper det vil bringe fram nye resultater. Legger til et ønske om GODT NYTT ÅR til alle.Mvh. Ruth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grethe Flood Skrevet Desember 23, 2009 Del Skrevet Desember 23, 2009 Hei alle sammen!Ønsker alle en riktig god jul og alt godt i det nye året:) Gleder meg til å løse flere genealogiske nøtter sammen med dere i 2010 :DMvh Grethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ann-Mary Engum Skrevet Desember 23, 2009 Del Skrevet Desember 23, 2009 Jeg ønsker også en god jul til alle.Hilsen Ann-Mary Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Per Sørdal Skrevet Desember 24, 2009 Del Skrevet Desember 24, 2009 God jul og godt nytt år til dere alle. Ser allerede kjente navn som har hjulpet meg fremover i forskningen. Hilsen Per Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Inger Eik Skrevet Desember 24, 2009 Del Skrevet Desember 24, 2009 Henger meg på her med en hilsen til alle og med ønsker om en god og fredelig jul og et spennende nyttår!Takk for god hjelp som jeg har fått her i forum i året som nå snart er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest erling t. endresen Skrevet Desember 24, 2009 Del Skrevet Desember 24, 2009 God jul til alle digitalarkivets brukere. Takk spesielt til gode hjelpere!Godt 2010..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts