Gå til innhold
Arkivverket

[#74731] Noen som ønsker oppslag i Oslo adressebok 1955?

Gjest Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Gjest Vibekke Holm

HeiMay er født 1924 og het Jacobsen også når hun døde i 1998. Eugen er f. 1888 og kan være død. Han var sjømann. Mimmi Margrethe var født 1895.ViHo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

HeiKan du se om du finner noe informasjom om :Bernhard Magnus Olsen født 1885Konrad Olsen født 1892Kanskje om de ble gift også og i tilfelle med hvem .Det er stor mulighet for at de byttet etternavn til Finstad eller Kristiansen , dette fra deres tilhørighet til RomedalBegge er født i Romedal , alle deres søsken flyttet til Oslo i ung alder så jeg har grunn til og tro at disse to gjorde det også .Med vennlig hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

BjørnDet er ingen Bernh. eller Konrad Finstad, men mange Olsen og Kristiansen. Hvis du ikke har opplysninger om yrker, så blir det håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

Hei CarstenJeg har ikke noe yrke på dem , men det enste tipset jeg har der er evt. Salmaker eller noe i den leiaMvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

BjørnDet er en Bernh.M.Olsen som er smed og bor i Sørkedalsv.170 på Røa. Det er ingen oversikt over den adressen i gateavdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

Hei.Finner du ei dame med navnet Aagot Johansen, tror hun bodde på oslo øst ett eller annet sted, tro hun jobbet som hushjelp eller på en kafe...mvh. Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

BirgerVelg og vrak! Alle med etternavn Johansen.Ågot, (Thiis & Co) Munked.v.17bbAagot, enkefru, Storg.28Aagot, fru, Abbediengv.37, BestunAagot, fru, Deichm.g.27Aagot, fru, Huitf.g.36bAagot, fru, Jens Bjelkesg.14aAagot, fru, Joh.Svendsensg.9Aagot, fru, Schweig.g.83Aagot, fru, Schwensensg.20Aagot, fru, Sig.Iversensv.37, BestunAagot, fru, (Joh.Nordahl) Ola Narr 3Aagot, frk. Marid.v.229bAagot, frk. (Industrielle rettsvern) Arbosg.1Aagot, frk. (Oslo skofabr.) Kirkev.78BÅgot, frk. (Fides) Pilestr. 48bAagoth, (Ullevål sykehus) Nedre Ullevål 9, Ullevål Hageby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Hei igjen! Jeg leter etter Kristian Oscar og Olga Furulund. Sønnen, Hans Furulund, bør du kunne finne, men jeg er usikker på om forledrene var i live i 1955.Hilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

KjellHans Furulund, kontorist, (Niels C.Opdahl) Martin Skatvedtsv.11, GrorudKr. Furulund, (Komm.) Ballplassv.2, Ekeberg HagebyOsk.K.Furulund, tømrer (P.Kristensen) Griffenfeltsg.17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Hei, finner du to personer til meg om du er snill...Anne-Marie Sanne og Christian Kaurin Ringnes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

ArneChr. Ringnes, adm.dir. (Norsk Scania Vabis a/S) Vækerøv.73, UllernAnne Marie Sanne, fru, Mensendiecklærerinne, Lille Borgenv.3, Steinerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Hei Karsten! Litt mas igjen: Kan du finne følgende med etternavn Dahl:Oscar HenryLilly MarieErling AdolfAslaug LeoniHilsen Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

SisselOscar Dahl, pensjonist, Sandakerv.10BOscar Dahl, sjåfør, Banev.5, HellerudLilly Dahl, Lundåsv.16, HøybråtenLillie Dahl, enkefru, Schøningsg.29Det er mange Erl./Erling Dahl. Det nærmeste er Erl.A.Dahl, bokh. (Kommunebokh.) Cort Adelersg.12Aslaug Dahl, (Dampskipsexped. Foren.) Pareliusv.13, HoltetAslaug Dahl, enkefru, Slemdalsv.31, FrøenAslaug Dahl, frk. Louisesg.15bAslaug Dahl, frk. (Oslo Spareb.) Hamborgv.26, NordbergAslaug Dahl, frk. (Sosialavd.) Sinsenterr.23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asbjørn thomassen

Hei Carsten..Er på leit etter min bestefar.bode i Oslo på et glm.hjem eller annet.hans navn er Aksel Emanuel pedersen født i 1894.med hilsen asbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.