Gå til innhold
Arkivverket

[#74919] Tvildal-familien i Hattfjeldal, Rana, Snåsa og USA

Gjest Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Anfinn Bernaas

Innlegg 75: Oj, eg hadde fått opplyst eit anna førenamn, derfor fann eg han ikkje! Men dette barnet til dåpen i Snåsa tyder at tilbakekomsten frå USA kan flyttast enda lenger tilbake i tid, dvs. til seinast våren 1924.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Snåsaboka, bind IV, side 296/297, Bostad under Vinje: I 1818 tok Erik Olsen Brubakken over plassen. F 1791, d. 1859. G 1818 med Ann Olsd frå Moum. Vart visst avløyst i 1852 da sonen Ole Eriksen gifta seg med Sigrid Gunnarsd Sandnesrønningen. Han var fødd i 1819, d. 1890. Sigrid brukte Bostad som enke til sonen Erik Bostad overtok som sjølveigar i 1892. Var ugift. I 1910 overdrog han Bostad til broren Lorents Bostad, g. m. Gollaug Jørgensdatter Vaag søre. I 1931 fekk herradskasserar Olai Oldernes skøyte frå arvingane etter Lornts og Gollaug Bostad. ----------------------------------------------I 1933, ved datteren Gerda Lovises konfirmasjon har Ole og Alfhild tydeligvis flyttet, da oppholdssted er oppgitt til Gjerstadparcellen under Vinje. Mvh Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Under Gravminner i Norge finnes en Nils Jørgen G. e. Gullvik, født 29.10.1912, død 07.02.1995. Rana Sorenskriverembete. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=dodsfall&gardpostnr=196976&merk=196976#ovre>Lenke Her er dåpen: Kildeinformasjon: Nordland fylke, Mo (Nord-Rana), Klokkerbok nr. 827C12 (1912-1930), Fødte og døpte 1912, side 17. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Å takk, Randi. Dette er utan tvil den same Nils Jørgen Gullvik eg nemnde i innlegg 1. Dis-Noreg sine gravminne har eg sjekka, men at det også skulle vere ein database i Digitalarkivet for dødsfall klarte eg rett og slett ikkje å kome på. Men for mange kjelder blir det jo likevel aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

I innlegg 74 nemnde eg bokverket 'Norges bebyggelse'. Eit besøk på biblioteket i dag gav dette resultatet (Norges bebyggelse, herredsbindet for Nord-Trøndelag, midtre del, 1958):Granheim 50/41 - 2,7 da. Våningshus oppført 1939, uthus 1945. Høns, gris. Eier: Alfhild Bostad f. 2/5-99 i Hattfjelldal, gift 1917. Barn: Gerda 10/5-18, Petter 26/9-20, Lornts 18/7-22, Kåre 24/7-24, Lilli 28/10-25, Arnold 12/6-27, Mary 10/10-28, Snefrid 2/4-30.Bostad 50/7 – 30 da dyrka mark, 400 da produktiv skog. Hovedbygn. oppført 1947, fjøs 1928. Til nåv. eier 1947. Eier: Gerda Innbryn f. 10/5-18 i Minnesota g.m. Magne Innbryn 27/6-09 i Egge. Barn: Sonja 20/10-37, Gerd 8/1-40, Kristin 12/1-43, Ola 22/5-45, Anne-Lise 14/10-46Til desse to eigedomsoppslaga er å seie at Ole Jørgen Lorentss. Bostad f. 8. april 1886, ektefelle til Alfhild Bostad, ikkje er nemnt. I matrikkelutkastet av 1950 er det han som står som eigar av Granheim 50/41. Det kan tyde på at han er død ein gong på femtitalet.Barnet som er nemnt som Kåre har eit anna namn enn lenkja i innlegg 75 viser til. Fødselsdato er også ulik, men ikkje meir ulik enn at ein kan undrast på om det ikkje har skjedd ei omstokking av siffer i trykkeprosessen til 'Norges bebyggelse'.Elles takk igjen, Randi (innlegg 82).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anfinn Bernaas

I innlegg 74 nemnde eg at hadde tinga filmrullar frå dei 'norske' kyrkjelydane i Moorhead-Fargo via Utvandrarmuseet på Hamar. Det gjeld framleis, men er dessverre til lita nytte sidan Utvandrarmuseet sidan muntleg har opplyst meg om at dei ikkje lenger låner ut filmrullar. Slitasjen blei for stor. Men rullane er tilgjengelege for publikum på lesesalen i museet. Så da skjer det truleg ikkje noko gjennombrot på den fronten med det fyrste. Me får vente til vår og sommar før ferda går mot Hedmarken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Supplering til innlegg 83: Eg har fått tilbakemelding frå kyrkjeverja i Snåsa om at Ole Jørgen L. Bostad døydde 14. mai 1946 i Snåsa, kona Alfhild døydde 27. oktober 1973 i Snåsa. Begge er gravlagde på Snåsa kyrkjegard.Men mor til Alfhild, Maren Oline Petersdotter Tvildal, f. 24. desember 1874 i Hattfjelldal veit eg ikkje noko meir om. Kyrkjeverja i Rana har ikkje gjeve svar korkje om henne eller foreldra hennar: Petter Olaus Andreasson Tvildal f. 31. aug 1859 og Ellen Kristina Ingebrigtsdotter f. 23. mai 1848, begge fødde i Hattfjelldal.Men får eg vite noko meir skal eg gje melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

I dag har eg fått vite frå kyrkjeforvaltninga i Skedsmo kommune at Olaus Anton Pettersson Tvildal f. 27. mai 1878 i Hattfjelldal (barn nummer 2 i innlegg 1 og 59) døydde i Lørenskog 17. april 1966. Han ligg gravlagt på Stalberghagen gravlund i Skedsmo. Han døydde under namnet Anton Tvildal.No er det berre svar frå kyrkjeverja i Rana som manglar, jf. innlegg 57.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.