Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#75316] Slekt i Stavern omkring 1800.

Recommended Posts

Gjest Tyra Aske

Hvor finner jeg slektshistorie fra Stavern omkring 1800?Henrik Kristian Andersen (f. 1835) og Jensine Anette Olsdatter (f. 1836) giftet seg i Stavern (Fredriksværn?) i 1859. Begge skulle være født i Stavern. Skulle gjerne visst hvem foreldrene/besteforeldrene deres var.Tyra Aske

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/160661-75316-slekt-i-stavern-omkring-1800/
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

TyraJeg har ikke hjulpet deg videre. Alle de opplysningene jeg brukte en liten time for å hjelpe deg i går hadde du fått før av en annen hjelper i august 2009 her på forumet. Det er for meg misbruk av annens tid. Noe du sikkert forstår at jeg misliker.Jeg skal gi deg et godt og velmenende råd:Les dine tidligere innlegg og svarene du har fått. Hvis du har glemt noe så søk på Tyra Aske i 'søk i tema/gå til nummer' øverst på denne siden. Da kommer alle dine temaer opp.Ønsker du hjelp her på forumet ved og andre bruker tid på dine spørmål, så vær vennelig å gjør rede for alle opplysningene du tidligere har fått. Da vil du unngå at hjelpsomme mennesker blir litt irriterte (som undertegnede ble i går)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.